
RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego.

MediaMarkt jest liderem dystrybucji elektroniki użytkowej w Europie, obecnym w 14 krajach od ponad 35 lat.

Sieć elektromarketów obecna na polskim rynku od ponad 15 lat.

Wiodąca firma na rynku sprzętu kuchennego i AGD, monitorów i odbiorników TV, odtwarzaczy audio, golarek i produkty dla matki i dziecka, w Polsce obecna od ponad 100 lat.

To marka firmy Philips, wraz z opracowaniem technologii „od ziaren do filiżanki” wprowadziła pierwszy w pełni automatyczny ekspres do kawy do użytku domowego.

Japoński producent sprzętu RTV, car audio, DJ i napędów CD, działający na rynku światowym od 1938 r.

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów, 45 centrów i pasaży handlowych oraz 43 stacji paliw.

Ogólnopolska sieć serwisowa zrzeszająca największe w Polsce serwisy RTV i AGD.

Mondial Assistance jest częścią międzynarodowej grupy ubezpieczeniowo-serwisowej, obecnej na 5 kontynentach.

Oferuje ubezpieczenia indywidualne oraz dla firm, w tym dodatkową ochronę urządzeń RTV i AGD.

Firma zajmuje się likwidacją szkód dla firm ubezpieczeniowych takich jak PZU, Generalli

Trafiłem na tunaprawisz.pl dzięki znajomemu, który polecił mi ich do naprawy komputera, który zaczął dziwnie się zachowywać po dłużej pracy. Szybka diagnostyka, konkurencyjne ceny, a sama naprawa ekspresowa. Także polecam!

Dla kawoszy zepsuty ekspres do kawy to najgorszy koszmar. Tunaprawisz.pl poleciła mi przyjaciółka, nazywając ich ekspertami od ekspresów. Ważne dla mnie było, że ogarniają zarówno gwarancyjne, jak i pogwarancyjne naprawy i są autoryzowanym serwisem wielu marek.

Komu zepsuła się konsola, ten wie, jaki to ból. W internecie trafiłem świetne opinie o tunaprawisz.pl, więc postanowiłem spróbować oddać im sprzęt do naprawy, z uwagi, że czas gwarancji już minął. Wszystko poszło niesamowicie sprawnie i nie musiałem tracić czasu, a konsola dostarcza mi frajdy do dziś.

Byłem bardzo zaskoczony, że w tak prosty sposób można naprawić niemal każdy sprzęt, jaki mamy domu. Zgłosiłem usterkę, by otrzymać wstępną wycenę, po godzinie już wiedziałem ile będzie naprawa kosztować. Kurier zjawił się następnego dnia ze specjalnie przygotowanym kartonem i materiałem do zabezpieczenia paczki oraz instrukcją, jak zapakować sprzęt, by był bezpieczny podczas podróży. Poziom obsługi i ogarnięcia całego procesu naprawdę miło mnie zaskoczył.