
Zgłoszenie naprawy
Zgłaszasz usterkę on-line. Potrzebujemy danych sprzętu, opis usterki i danych kontaktowe do Ciebie,
Prosimy o podanie numeru telefonu i adresu e-mail, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować i odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie.
Jeżeli znasz markę i model urządzenia, podaj je w opisie. Bardzo pomocne będzie zdjęcie tabliczki znamionowej. Znajduje się ona zazwyczaj na tylnej lub spodniej części obudowy. Może być również wewnątrz otwieranych elementów (np. na wew. stronie drzwiczek w ekspresach do kawy).
Bardzo ważny jest opis usterki. Im będzie dokładniejszy, tym łatwiej nam będzie określić możliwość wykonania naprawy i jej koszt. Pamiętaj, że technik nie ma możliwości sprawdzenia wszystkich funkcji urządzenia i naprawia tylko te usterki, które zostały zgłoszone.

Odbiór przez kuriera
Jeżeli zdecydowałeś się na usługę, umawiamy termin odbioru zepsutego sprzętu od Ciebie. Urządzenie może od Ciebie odebrać nasz kierowca, kurier, a także możesz je nadać w najbliższym paczkomacie.
W zależności od Twojej lokalizacji i gabarytu urządzenia stosujemy 3 rodzaje transportu. Twoje urządzenie może odebrać nasz kierowca, firma kurierska albo możesz nadać je sam w najbliższym paczkomacie. Po naprawie, urządzenie odsyłamy w ten sam sposób, jak zostało od Ciebie odebrane – chyba, że ustalimy wcześniej inny sposób.

Prace serwisowe
Po otrzymaniu Twojego urządzenia, nasz technik dokonuje diagnostyki i ustala niezbędny zakres naprawy. Otrzymujesz informację z ostatecznymi kosztami naprawy. Czekamy na Twoją akceptację kosztów, a następnie wykonujemy naprawę.
Potrzebujemy od 1 do 3 dni, żeby ustalić usterkę i zakres naprawy. Wtedy wysyłamy do Ciebie informację z wynikiem diagnostyki i ostatecznymi kosztami naprawy. Ten krok możemy pominąć, jeżeli na etapie zgłoszenia usterki został ustalony limit kosztów, do których możemy naprawiać bez pytania o zgodę i tego limitu nie przekroczymy.
Po otrzymaniu Twojej zgody, bierzemy się do roboty i zaczynamy naprawę. Po wykonanej naprawie, otrzymasz informację, że Twój sprzęt znowu działa i może wrócić do Ciebie.

Odwiezienie sprzętu
Kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia terminu odwozu sprzętu i sposobu dostawy oraz płatności. Naprawione urządzenie wraca do Ciebie.
Po zakończeniu naprawy skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia terminu wysyłki urządzenia i sposobu płatności. Za usługę możesz zapłacić przy odbiorze lub dokonać przedpłaty przelewem na konto.